شعر ولادت حضرت زهرا(3)

 


گر فتنه و غم فکر شکستم باشد

 

دائم پی نابودی هستم باشد


سوگند به تو اهل نجاتم زهرا


 تا ریشه ی چادر تو دستم باشد


**


اولاد علی گوهرشان فاطمه است


 در غصه و غم یاورشان فاطمه است


 گویند که با تاب و تعب می آیند


 هر جا سخن از مادرشان فاطمه است


**


تا مهر تو را به سینه دارم زهرا


 در موج بلا سفینه دارم زهرا


 هر کس به دل خود آرزویی دارد


 من آرزوی مدینه دارم زهرا


**


 بی اذن تو هرگز عددی صد نشود


 بر هر که نظر کنی دگر بد نشود


 زهرا تو دعا کن که بیاید مهدی


 زیرا تواگر دعا کنی رد نشود


**


 فردای قیامت که گرفتاری تو


 بی یاور و بی مونس و بی یاری تو


 آن قدر طرفدار تو باشد زهرا


 انگار نه انگار گنه کاری تو


**


 وقتی که لبت را به دعا باز کنی


 یا فاطمه با لطف خود اعجاز کنی


 فردا همگی کمیتشان می لنگد


 در وقت شفاعت تو اگر ناز کنی


**


 ای نام علی ذکر لبت یا زهرا


 ای لیلۀ قدر هر شبت یا زهرا


 از بهر شفاعتت دل ما کافیست


 یک گوشه ی چشم زینبت یا زهرا


**


 افتاده راه عشق را یاری کن


 در فتنه روزگار دین داری کن


 چشمت که به ذریۀ زهرا افتاد


 ذکر صلوات بر لبت جاری کن


**


جبریل امین اگر مقامی دارد


 در دفتر عشق اگر که نامی دارد


 از دولت پا بوسی زهرا باشد


 در پیش خدا گر احترامی دارد


 
** شهید گمنام **



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 13:45 | نویسنده : شهيد گمنام |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.